Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Dialogy jsou ruzne pane Pavliku. Vzpominam na ty jeste na BB lidovek s jistym agentem, duvernikem a tajnym spolupracovnikem, a jak se to pak zmenilo na te tusim ze se ten blog opravdu jmenoval kavarna. Kde jste mel trochu jiny nazor na deni na ukrajine nez on a jisty zubar z jedne vesnice pobliz prahy, kde se vari pomerne dobre pivo. ;-D

0 0
možnosti
JP

Také si to pamatuju. I tehdy dostával dialog na frak. Proto není od věci si někdy zopakovat jeho zásady.

0 0
možnosti
Foto

Podle empirie mých pokusů komunikovat s druhými popisujete pane Pavlíku přesně některé mé oponenty. Posledně mi jeden údajně vysoce vzdělaný filosof z Německa napsal "neotravuj huso a vrať se k vařečce" a já jsem si pak chvíli vyčítala, že nejsem dost citlivá, když mě taková "diskuse" nezraňuje a nedonutí k rezignaci. Jsem divná, mě tyhle dialogy z jedné strany na frak dávají sílu se vymezit pevně, aby se vůči těm, co nechtějí útočit, zlo a agrese nelegitimizovaly. Děkuji Vám srdečně a přeji stálou sílu R^.

2 0
možnosti
Foto

Ideální diskusní příspěvek uvádím u blogu pana Turnera. Tak se na to musí. R^

2 0
možnosti
Foto

Najde jej pod tímto blogem:

Zdenek Horner

Závist ku pomoci zdarma aneb tanečky kolem pravicového myšlení

1 0
možnosti
ND

Pane Pavlíku, teorie vám jde, ale praxe mnohdy ne...

0 0
možnosti
Foto

My si ta to jak, jde praxe Vám rádi počkáme.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1018x
Chodím po cestách méně prošlapaných, poněkud stranou davům.

Seznam rubrik

Oblíbené knihy