Diskuse

Bílí andělé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné povídání.:-)

0 0
možnosti

...jsou. Jen červená křídla a ta...prodloužená záda...přetřeli na bílo. V domnění, že se to nepozná.

Pěkný blog! Dík.

0 0
možnosti
Foto

Krása a vtip pro nedělní podvečer, ještě se uchechtávám. A taky jsem ráda za tu pointu, ta mě probrala ;-D. S díky R^

0 0
možnosti
Foto

Skvělé povídání a pointa! ;-D Karma

Jen mám obavy, že zapruzené "rudé p...elky" znovu nedají pokoj. Ale i to pomine...

3 0
možnosti

K65a56r86e59l 61B56o61k

9. 2. 2019 22:34

Velice jsem se pobavil.KarmaR^

3 0
možnosti
Foto

Krásné povídání, až jsem se zasnil ... a pak jsem se taky rychle probral;-)R^R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS