Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znám/navštívil jsem země, kde vás ojedou při vstupu do obchoďáku či do kina (u nás to bude časem také). A neojíždějí u nás někdy i při vstupu na stadion (zde nejsem úplně v obraze), ale při vstupu do některých institucí/úřadů určitě. No a ve většině zemí se na sídlo hlavy státu můžete podívat tak maximálně zpoza plotu. Že by vás pustili dovnitř (na dvorek), o tom si můžete nechat jen zdát.

0 0
možnosti

V kterých zemích (s výjimkou GB) Vás nepustí do sídla hlavy státu?

0 0
možnosti
Foto

jako průvodkyně chodím na Hrad často takže mě policajti objížděj i několikrát za týden;-D

horší je to čekání v horku, když mám třeba skupinku důchodců tak jen čekám, kdy mi tam některej z nich zkolabuje

a v zimě zase když fouká ledovej vítr tak taky žádný med:-/

0 0
možnosti

Chápu, že staré dobré časy mého mládí se už asi nevrátí. Jen by mě zajímalo - existuje podobný systém u některých špičkových evropských památek? Pochybuji, že by to vymyslel Zeman. Zas tak chytrý není:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak třeba do Buckinhamského paláce nepouští turisty vůbec a je vymalováno.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS